Maerin hahmohaku

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Maerin hahmohaku

Viesti kirjoittaja Maeri lähetetty Su Maalis 26, 2017 9:20 pm

Miun hahmot nyt ei yleisesti kovin paljon valmiita suhteita ympärilleen kaipaa, mutta!

Cayden Wayland haeskelee yhä itselleen kihlattua! Herra on Neuvostosukuisesta jaloverisestä perheestä, joten mahdollisen ehdokkaan tulisi olla veriperimältään mielellään jaloverinen ja naispuoleinen, sillä Cayden kannattaa hyvin pitkälti perheensä arvoja eikä halua näitä vastaan ainakaan tällä rintamalla sotia. Muilta osin hahmo saisi edustaa ihan mitä pelaaja ikinä tahtoo eikä mitään ulkonäköön tai luonteeseen liittyviä kriteerejä juuri ole, sillä liitto ei perustuisi suoranaiseen rakkauteen vaan silkkaan statukseen ja yhteiseen hyötysuhteeseen. 

Cayden itse on jokseenkin kylmäkiskoinen eikä järin suulas, joten ehkä toivoisin hahmojen edes jollain alkeellisella tavalla mätsäävän, jotta joku yhteinen sävel löytyisi mahdollisesti ystävyyspohjaksi, koska en etsi hahmolleni mitään vihattua, joka on häneen väkipakolla kahlittu. Tunteita saa myös tietenkin peliin mukaan heittää, enkä poissulje mitään vaihtoehtoja, joten jos tästä ideaa itselleen saa ammennettua niin viestiä vain ja voin kertoa hahmosta ja muista jutuista lisää! <3

Päivitys! (23.9.2017) > Alustava kihlattu on löytynyt!

...Ja jos muita kriittisiä puutteita hahmojeni suhteissa ilmenee, hihkun niistä tänne tulevaisuudessa.

Viimeinen muokkaaja, Maeri pvm Su Syys 24, 2017 12:36 am, muokattu 1 kertaa

The damage is done, I'll save you the time; If there are feelings there, they are not mine
Maeri
Mode

Viestien lukumäärä : 1160
Ikä : 24

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Maerin hahmohaku

Viesti kirjoittaja Maeri lähetetty Su Syys 03, 2017 11:21 pm

Yritän nyt vähän virkistää omaa peli-intoa ja kehitellä uusia suhteita + herätellä hahmoja, jotka on jääneet vähän taka-alalle, joten:

Skylar kaipaa uusia suhteita. Erityisesti hakusessa olisi rakastettu; hahmon suhteen ei olisi juuri muita erityistoimimuksia kuin se, että tämä olisi nainen, koska Skye kallistuu vakavammissa suhteissa enemmän samaan sukupuoleen. Miespuolisia suhteita en kuitenkaan yliviivaa missään nimessä ja jos joku haluaa testata mahdollisia hahmokemioita niin hihkukaa ihmeessä. Skyen kanssa on myös mahdollista juonia vaikka ja mitä, koska kyseessä on loppujen lopuksi kohtalaisen sadistinen hahmo, ja olen enemmän kuin valmis luomaan kaaosta ja hämmennystä jos joku sellaista halajaa! 

Laittakaapi yksäriä tai hihkukaa tänne, jos Skye kiinnostaa edes jossain mielessä, niin pohditaan yhdessä lisää.

The damage is done, I'll save you the time; If there are feelings there, they are not mine
Maeri
Mode

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Maeri lähetetty Su Syys 24, 2017 12:35 am

Koska olen creedy ja haluan taas vaikka ja mitä, niin jatkan vielä tätä suhteidenmankumista;

Skylar on edelleen vailla vampyyrikätyreitään. Naisella on ollut vuosisatojen varrella tapana luoda tasaisin väliajoin uusia vampyyreja omiksi kätyreikseen; kaikki muutetut ovat lähes poikkeuksetta siihen itse halunneet ja suostuneet. Todellisesta lojaaliudesta voidaan aina keskustella ja agendoja voi olla vaikka ja millaisia, mutta jos jotakuta siis kiinnostaa luoda C-tasoinen vampyyri, jolle haluaisi mahdollisesti luojan tai ylipäätään edes yhden valmiin suhteen, niin hihkukaa vain minulle. Olen myös avoin D-levelisiä kohtaan, joten kaikki varmasti onnistuu. Mitään suuria kriteerejä ei tässäkään ole, kunhan huutelen tänne muuten vain!

Maeri
Mode

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: